13Mūsų mokyklos 8 klasės mokiniai, vadovaujami klasės vadovės Dianos Baužaitės -Mikužienės, dalyvavo respublikiniame projekte „Jungiam Lietuvą“.  Nuo kovo pradžios prie šios moksleiviams skirtos iniciatyvos prisijungė daugiau nei 40 mokyklų ir gimnazijų komandos. Rezultatas – 44 vaizdo klipai apie 36 Lietuvos miestus ir miestelius. Pagal šiuos klipus bus sukurtas trumpametražis filmas „Jungiam Lietuvą“, o 25 moksleivių komandos, iki balandžio 22 d. sulaukusios daugiausia internautų balsų,  apdovanotos prizais – edukacinėmis ekskursijomis į Valdovų rūmus.

Daugiausia balsų surinko keturių skirtingų regionų – Švėkšnos (Šilutės r.), Klaipėdos, Mažeikių ir Ukmergės – gimnazistų kūriniai. Tarp 25 geriausių vaizdo klipų pateko Šakių rajono Gelgaudiškio pagrindinės mokyklos ir Kazlų Rūdos Prano Dovydaičio pagrindinės mokyklos video pasakojimai.

Pirmajame šios iniciatyvos etape reikėjo sukurti vaizdo įrašą tema „Mano kraštas – per 100 sekundžių“. Lietuvos šimtmečio proga mums kilo idėja  parodyti savo miestelio grožį. Parodėme  savo krašto unikalumą,  savitumą. Mūsų filmukas „Gelgaudiškis“ pateko į prizininkų sąrašą, tad birželio  11 dieną  mokiniai, lydimi klasės auklėtojos ir mokytojos Romutės Danbašinskienės, vyko į edukacinę ekskursiją. Vilniuje aplankėme Valdovų rūmus, kur mus pasitiko filmavimo grupė bei puiki gidė Ieva, kuri įdomiai papasakojo apie Lietuvos istoriją. Tuo ekskursija nesibaigė, gražia Vilniaus senamiesčio Pilies gatve keliavome papietauti į restoraną „Saula“, kuriame laukė organizatorių užsakyti pietūs.   Po skanių pietų, sėdome į autobusą atviru stogu, užsidėjome ausines ir gilinome žinias apie žymias sostinės vietas. Namo grįžome kupini įspūdžių.

Nuoširdų AČIŪ tariame organizatoriams už suteiktą galimybę gyvai prisiliesti prie Lietuvos istorijos.

Informacija

Teisinė forma:
savivaldybės biudžetinė įstaiga

Buveinės adresas:
Mokyklos g. 1, Gelgaudiškis, LT-71427, Šakių raj.